138-140910151648






原唱 Diana Ross & Lionel Richie (1981) Diana Ross & Lionel Richie - Endless Love




Luther Vandross & Mariah Carey - Endless Love ( 無盡的愛 )


My love, there's only you in my life
The only thing that's bright

吾愛,在我生命中只有你
只有你是唯一閃亮的


My first love
You're every breath that I take
You're every step I make

我最初的愛
你是我每一次的呼吸
你就是我的每一步伐


And I
I-I-I-I-I
I want to share
All my love with you
No one else will do...

我 ........
我 ........
我想分享 ......
與你分享我全部的愛
沒有人會這麼做


And your eyes
Your eyes, your eyes
They tell me how much you care
Ooh yes
You will always be my endless love

你的眼睛
你的眼睛,你的眼睛
它們告訴我你有多麼在乎
沒錯,
你永遠是我無盡的愛


Two hearts, two hearts that beat as one
Our lives have just begun

兩顆心一同跳動
我倆的人生才剛剛開始


Forever
Ohhhhhh
I'll hold you close in my arms
I can't resist your charms

永永遠遠
噢 ........
我要把你緊緊擁在懷中
我無法抗拒你的魅力


And love
Oh, love
I'll be a fool for you, I'm sure
You know I don't mind
Oh, you know I don't mind

吾愛
噢!吾愛
為了你,我甘願成為傻子,我確定
你明白我不介意
噢!你知道我不介意


'Cause you, You mean the world to me
I know
I know
I've found in you
My endless love

因為你對我而言就是全世界
我明白
我也明白
在你身上我找到了
我那無盡的愛


Oooh, and love
Oh, love
I'll be that fool for you, I'm sure
You know I don't mind
Oh you know-
I don't mind

噢!吾愛
噢!吾愛
為了你,我甘願成為傻子,我確定
你明白我不介意
噢!你知道
我不介意


And, yes
You'll be the only one
'Cause no one can deny this love I have inside
And I'll give it all to you
My love
My love, my love
My endless love

是的!
你是唯一
沒有人能夠否定我心中的愛
我將把全部的愛都給你
吾愛 ......
吾愛,吾愛
我無盡的愛



 

    全站熱搜









    離婚證人台北離婚證人新竹離婚證人彰化離婚證人高雄離婚見證人







    遺囑見證人結婚證人
    arrow
    arrow
      全站熱搜
      創作者介紹
      創作者 christk6ru266 的頭像
      christk6ru266

      一淵不兩蛟